146 Avsnitt

  1. #25: Christer Olsson - få det att hända 2020

    Publicerades: 2020-01-02
  2. #24: Dilsa Demirbag-Sten - vad näringslivet kan lära sig av ideella sektorn

    Publicerades: 2019-12-19
  3. #23: Felix Formark - lyckas som ung VD

    Publicerades: 2019-12-05
  4. #22: Ebba Busch Thor - att leda i motgång och framgång

    Publicerades: 2019-11-21
  5. #21: Thomas Mattsson - digitaliserade Expressen

    Publicerades: 2019-11-07
  6. #20: Åsa Skogström Feldt - kämpar för FNs 17 globala mål

    Publicerades: 2019-10-23
  7. #19: Johan Jureskog - Restaurangentrepenören med magkänsla för strategi

    Publicerades: 2019-10-09
  8. #18: Jonas Hammarberg – människans roll i en digital värld

    Publicerades: 2019-05-31
  9. #17: Mikael Johnsson – att bygga ett ultimat innovationsteam

    Publicerades: 2019-05-17
  10. #16: Antje Jackelén – ärkebiskopen om värdestyrt ledarskap

    Publicerades: 2019-05-03
  11. #15: Svante Randlert – hur du blir en drömarbetsgivare

    Publicerades: 2019-04-19
  12. #14: Lena Ahlström – nyckeln till att kommunicera som ledare

    Publicerades: 2019-04-05
  13. #13: Oskar Henrikson – hur TV-spel kan inspirera ditt ledarskap

    Publicerades: 2019-03-22
  14. #12: Agneta Olsson – från ägarlett till ägarstyrt

    Publicerades: 2019-03-08
  15. #11: Jonas Tellander – Storytels vd om dödssynder & långsiktighet

    Publicerades: 2019-02-22
  16. #10: Daniel Ewerman – att utrota varje dålig kundupplevelse

    Publicerades: 2019-02-10
  17. #9: Hanna Stjärne – SVT:s vd om pizzaprincipen

    Publicerades: 2019-01-27
  18. #8: Tuva Palm – smart teknik med kunden i fokus

    Publicerades: 2019-01-13
  19. #7: Christer Olsson – konsten att få det att hända

    Publicerades: 2018-12-28
  20. #6: Erik Ringertz – att driva chefslöst företag med Madonna som förebild

    Publicerades: 2018-12-16

7 / 8

Arash Gilan, vd för Viva, möter visionära ledare, entreprenörer och tänkare för att utforska konsten att bygga företag – inte bara med strategi, utan med själ. I VD-podden söker han svar på hur man skapar något som håller över tid, där tillväxt möter mening och där ledarskap handlar lika mycket om inre resor som yttre resultat.