146 Avsnitt

  1. #45: Richard Bergfors - maxa hållbarheten i företaget

    Publicerades: 2021-02-11
  2. #44: Pär Svärdson - med målet att blir marknadsledande

    Publicerades: 2021-01-28
  3. #43 Karin Lindahl - leder Indiska från kris till tillväxt

    Publicerades: 2021-01-14
  4. #42: Brian Solis - det nya normala i en onormal tid

    Publicerades: 2021-01-03
  5. #41: Sara Öhrvall - teknik som revolutionerar människan

    Publicerades: 2020-12-16
  6. #40: Peter Wolodarski - tar DN in i framtiden

    Publicerades: 2020-12-02
  7. #39: Joakim Lundberg - Klarnas Sverigechef om ledarskap i tillväxt

    Publicerades: 2020-11-18
  8. #38: Sara Wimmercranz - om fördomsfritt riskkapital

    Publicerades: 2020-11-05
  9. #37: Héléne Barnekow - Re:start ledarskapet

    Publicerades: 2020-10-21
  10. #36: Erik Engellau-Nilsson - så förbättrar Norrsken världen

    Publicerades: 2020-10-07
  11. #35: Rickard Lyko - varumärket betyder allt

    Publicerades: 2020-09-23
  12. #34: Arash Gilan - reflektioner och guldkorn från säsong 2

    Publicerades: 2020-05-20
  13. #33: Sven Hagströmer - lusten att alltid vilja utvecklas

    Publicerades: 2020-04-29
  14. #32: Per H Börjesson - börsen i oroliga tider

    Publicerades: 2020-04-15
  15. #31: Camilla Björkman - 100 dagar för att vända Breakit

    Publicerades: 2020-03-29
  16. #30: Haval van Drumpt - 3s VD om utmanarkultur och kommunikation

    Publicerades: 2020-03-12
  17. #29: Stina Dabrowski - lär dig mer genom att bli bättre på att lyssna

    Publicerades: 2020-02-27
  18. #28: Lisa Lindström - riv etablerade sanningar för att tänka kreativt

    Publicerades: 2020-02-13
  19. #27: Jonna Bornemark - filosofen om mätsamhällets baksidor

    Publicerades: 2020-01-30
  20. #26: Konrad Bergström - serieentreprenörens nya miljardbolag

    Publicerades: 2020-01-16

6 / 8

Arash Gilan, vd för Viva, möter visionära ledare, entreprenörer och tänkare för att utforska konsten att bygga företag – inte bara med strategi, utan med själ. I VD-podden söker han svar på hur man skapar något som håller över tid, där tillväxt möter mening och där ledarskap handlar lika mycket om inre resor som yttre resultat.