Mediepodden
En podcast av Emanuel Karlsten & Olle Lidbom - Torsdagar

Kategorier:
282 Avsnitt
-
Avsnitt 46: Marknadsstörare - EFN
Publicerades: 2017-07-28 -
Avsnitt 45: Marknadsstörare - Football Addicts
Publicerades: 2017-07-19 -
Avsnitt 44: Marknadsstörare - Apotea
Publicerades: 2017-07-12 -
Avsnitt 43: Marknadsstörare - Underbara Clara
Publicerades: 2017-07-05 -
Avsnitt 42: Om public service-engagemang och betaversionen av Spotify för nyheter
Publicerades: 2017-06-27 -
Avsnitt 41: Medieutredningens död och journalistinfluencerns stöd
Publicerades: 2017-06-14 -
Avsnitt 40: Meeker-rapport och om journalister kan ta emot pengar som influencers?
Publicerades: 2017-06-08 -
Avsnitt 39: Spotify för nyheter och Qvibergs Metro-krasch
Publicerades: 2017-05-18 -
Avsnitt 38: Kents nya mediesatsning och mediernas raljerande om icke-prenumeranter
Publicerades: 2017-05-12 -
Avsnitt 37: Analysen av miljonstjärnorna på appen Musically som kommer "make media great again"
Publicerades: 2017-05-04 -
Avsnitt 36: Så många svenska medier har dragit sig ur Facebooks Instant articles
Publicerades: 2017-04-28 -
Avsnitt 35: Nuggets, Aftonbladets TV-lyft och hur stor Springare-gruppen är - egentligen
Publicerades: 2017-04-20 -
Avsnitt 34: Mediernas hantering av terrorattacken i Stockholm
Publicerades: 2017-04-13 -
Avsnitt 33: Vilka startups kan förändra mediebranschen?
Publicerades: 2017-04-06 -
Avsnitt 32: Den stora genomgången av svenska tidningars betalväggar
Publicerades: 2017-03-31 -
Avsnitt 31: Medlemskap och betalväggar – vad räddar tidningarna och vem döljer sig bakom Jockiboi?
Publicerades: 2017-03-24 -
Avsnitt 30: Det orubbade förtroendet för medierna och Sveriges självbild
Publicerades: 2017-03-17 -
Avsnitt 29: Guldspade och Tim Pools trasiga journalistmetod
Publicerades: 2017-03-09 -
Avsnitt 28: De nya barnteve-mogulerna
Publicerades: 2017-03-02 -
Avsnitt 27: Stampen och de stora mediehusens framtid
Publicerades: 2017-02-23
Mediepodden handlar om den komplexa digitala förändring som hela samhället står inför. Mediepodden fokuserar på förändringen i traditionella, digitala och sociala medier. Och vi gör det utan att vara rädda för konflikter. Mediepodden drivs av Emanuel Karlsten och Olle Lidbom.