Mediepodden

En podcast av Emanuel Karlsten & Olle Lidbom - Torsdagar

Torsdagar

Kategorier:

282 Avsnitt

  1. Avsnitt 46: Marknadsstörare - EFN

    Publicerades: 2017-07-28
  2. Avsnitt 45: Marknadsstörare - Football Addicts

    Publicerades: 2017-07-19
  3. Avsnitt 44: Marknadsstörare - Apotea

    Publicerades: 2017-07-12
  4. Avsnitt 43: Marknadsstörare - Underbara Clara

    Publicerades: 2017-07-05
  5. Avsnitt 42: Om public service-engagemang och betaversionen av Spotify för nyheter

    Publicerades: 2017-06-27
  6. Avsnitt 41: Medieutredningens död och journalistinfluencerns stöd

    Publicerades: 2017-06-14
  7. Avsnitt 40: Meeker-rapport och om journalister kan ta emot pengar som influencers?

    Publicerades: 2017-06-08
  8. Avsnitt 39: Spotify för nyheter och Qvibergs Metro-krasch

    Publicerades: 2017-05-18
  9. Avsnitt 38: Kents nya mediesatsning och mediernas raljerande om icke-prenumeranter

    Publicerades: 2017-05-12
  10. Avsnitt 37: Analysen av miljonstjärnorna på appen Musically som kommer "make media great again"

    Publicerades: 2017-05-04
  11. Avsnitt 36: Så många svenska medier har dragit sig ur Facebooks Instant articles

    Publicerades: 2017-04-28
  12. Avsnitt 35: Nuggets, Aftonbladets TV-lyft och hur stor Springare-gruppen är - egentligen

    Publicerades: 2017-04-20
  13. Avsnitt 34: Mediernas hantering av terrorattacken i Stockholm

    Publicerades: 2017-04-13
  14. Avsnitt 33: Vilka startups kan förändra mediebranschen?

    Publicerades: 2017-04-06
  15. Avsnitt 32: Den stora genomgången av svenska tidningars betalväggar

    Publicerades: 2017-03-31
  16. Avsnitt 31: Medlemskap och betalväggar – vad räddar tidningarna och vem döljer sig bakom Jockiboi?

    Publicerades: 2017-03-24
  17. Avsnitt 30: Det orubbade förtroendet för medierna och Sveriges självbild

    Publicerades: 2017-03-17
  18. Avsnitt 29: Guldspade och Tim Pools trasiga journalistmetod

    Publicerades: 2017-03-09
  19. Avsnitt 28: De nya barnteve-mogulerna

    Publicerades: 2017-03-02
  20. Avsnitt 27: Stampen och de stora mediehusens framtid

    Publicerades: 2017-02-23

13 / 15

Mediepodden handlar om den komplexa digitala förändring som hela samhället står inför. Mediepodden fokuserar på förändringen i traditionella, digitala och sociala medier. Och vi gör det utan att vara rädda för konflikter. Mediepodden drivs av Emanuel Karlsten och Olle Lidbom.