Kundupplevelsepodden
En podcast av Danji

Kategorier:
29 Avsnitt
-
Marcus Larsson & Patrik Sylvegård - Hur Malmö Redhawks skapar matchupplevelser i världsklass
Publicerades: 2020-05-18 -
Deborah Tan Smartup - How to create a world-class digital learning platform
Publicerades: 2020-05-13 -
Catarina Falkenhav Kungliga Operan - Konsten att skapa en digital opera
Publicerades: 2020-05-08 -
Cecilia Björk-Bang Melchior Volvo Cars Sweden - Öka kundlojaliteten genom att lyssna på dina kunder
Publicerades: 2020-04-29 -
Per Kristensson och Klas Hallberg - Vikten av att sätta sig i kundens skor
Publicerades: 2020-04-20 -
Atle Ehrlin Axis - Hur man skapar en stark medarbetarkultur under kris
Publicerades: 2020-04-10 -
Jorge Santoyo IKEA - How to think like a product designer and use customer feedback to make decisions.
Publicerades: 2020-04-01 -
Malin Sundström Högskolan Borås - Hur upplevelser gör företag mer konkurrenskraftiga
Publicerades: 2020-02-28 -
Åsa Daxberg ICA Group - Framtidens rekrytering för den bästa kandidatupplevelsen
Publicerades: 2020-01-31
Kundupplevelsepodden delar kunskap från de skarpaste sinnena inom kundupplevelse i Sverige. I varje avsnitt intervjuar vi någon som på något sätt har skapat en bättre upplevelse för sina kunder, medarbetare, eller patienter.