Kundupplevelsepodden

En podcast av Danji

Kategorier:

29 Avsnitt

  1. Del 2/2 Anna Span, Head of Customer Relations — Telia

    Publicerades: 2021-04-23
  2. Del 1/2 Anna Span, Head of Customer Relations — Telia

    Publicerades: 2021-04-21
  3. Känslornas betydelse för kundupplevelsen - Hur tar du reda på kundens känslor?

    Publicerades: 2021-03-08
  4. Överste Lennart Widerström, Försvarsmakten - Förändringsarbete och ledarskap i stora organisationer

    Publicerades: 2021-02-11
  5. Elin Öster presenterar nya säsongen

    Publicerades: 2021-02-05
  6. Peter Arvell Koenigsegg - Hur är det att ha några av världens mest exklusiva kunder?

    Publicerades: 2021-02-01
  7. Boris Lennerhov, Gekås Ullared - Framgångsreceptet för en blomstrande tillväxt, prata med kunder och medarbetare

    Publicerades: 2020-12-02
  8. Ingela Mauritzon & Elin Öster, Danji - Storyn om Danji och framtidens kundupplevelsehantering

    Publicerades: 2020-11-25
  9. Carolina Emanuelson Arbetsförmedlingen

    Publicerades: 2020-11-19
  10. Magdalena Nour MINE - Hur kan Sverige ta vara på hela sin arbetskraft?

    Publicerades: 2020-11-02
  11. Hannah Lemoine och Johanna Buchholtz PK-Byrån

    Publicerades: 2020-10-21
  12. Elin Öberg Mårtenzon & Rebecca Henriksson, Tengai Unbiased & TNG - Framtidens inkluderande rekrytering

    Publicerades: 2020-10-14
  13. Daniel Gillan FoodFighters - Kan man skapa en bra kundupplevelse och samtidigt rädda klimatet?

    Publicerades: 2020-10-09
  14. Molly Sterlacci SONY Sweden - How to keep employees engaged during a pandemic

    Publicerades: 2020-10-02
  15. Katarina Graffman Uppsala Universitet - Tänk till innan du skickar ut en kundenkät

    Publicerades: 2020-09-23
  16. Johan Tyrberg Svenska Kyrkan - Att skapa upplevelser i kyrkan och varför kyrkan är viktigt för Svenska samhället

    Publicerades: 2020-09-10
  17. Lina Schölin Better Business - Vikten av att skapa en allsidig bild av kundupplevelsen

    Publicerades: 2020-09-08
  18. Tobias Karlsson Max Burgers - Hur skapar man Sveriges bästa kundupplevelse 18 år i rad?

    Publicerades: 2020-06-12
  19. Carina Ahlberg - Hur Volkswagen Group arbetar med kundupplevelse i Sverige

    Publicerades: 2020-06-08
  20. Ingrid Persson Malmö Universitet - Att bygga ett Universitet med hjälp av sina studenter

    Publicerades: 2020-05-29

1 / 2

Kundupplevelsepodden delar kunskap från de skarpaste sinnena inom kundupplevelse i Sverige. I varje avsnitt intervjuar vi någon som på något sätt har skapat en bättre upplevelse för sina kunder, medarbetare, eller patienter.