Kundupplevelsepodden
En podcast av Danji

Kategorier:
29 Avsnitt
-
Del 2/2 Anna Span, Head of Customer Relations — Telia
Publicerades: 2021-04-23 -
Del 1/2 Anna Span, Head of Customer Relations — Telia
Publicerades: 2021-04-21 -
Känslornas betydelse för kundupplevelsen - Hur tar du reda på kundens känslor?
Publicerades: 2021-03-08 -
Överste Lennart Widerström, Försvarsmakten - Förändringsarbete och ledarskap i stora organisationer
Publicerades: 2021-02-11 -
Elin Öster presenterar nya säsongen
Publicerades: 2021-02-05 -
Peter Arvell Koenigsegg - Hur är det att ha några av världens mest exklusiva kunder?
Publicerades: 2021-02-01 -
Boris Lennerhov, Gekås Ullared - Framgångsreceptet för en blomstrande tillväxt, prata med kunder och medarbetare
Publicerades: 2020-12-02 -
Ingela Mauritzon & Elin Öster, Danji - Storyn om Danji och framtidens kundupplevelsehantering
Publicerades: 2020-11-25 -
Carolina Emanuelson Arbetsförmedlingen
Publicerades: 2020-11-19 -
Magdalena Nour MINE - Hur kan Sverige ta vara på hela sin arbetskraft?
Publicerades: 2020-11-02 -
Hannah Lemoine och Johanna Buchholtz PK-Byrån
Publicerades: 2020-10-21 -
Elin Öberg Mårtenzon & Rebecca Henriksson, Tengai Unbiased & TNG - Framtidens inkluderande rekrytering
Publicerades: 2020-10-14 -
Daniel Gillan FoodFighters - Kan man skapa en bra kundupplevelse och samtidigt rädda klimatet?
Publicerades: 2020-10-09 -
Molly Sterlacci SONY Sweden - How to keep employees engaged during a pandemic
Publicerades: 2020-10-02 -
Katarina Graffman Uppsala Universitet - Tänk till innan du skickar ut en kundenkät
Publicerades: 2020-09-23 -
Johan Tyrberg Svenska Kyrkan - Att skapa upplevelser i kyrkan och varför kyrkan är viktigt för Svenska samhället
Publicerades: 2020-09-10 -
Lina Schölin Better Business - Vikten av att skapa en allsidig bild av kundupplevelsen
Publicerades: 2020-09-08 -
Tobias Karlsson Max Burgers - Hur skapar man Sveriges bästa kundupplevelse 18 år i rad?
Publicerades: 2020-06-12 -
Carina Ahlberg - Hur Volkswagen Group arbetar med kundupplevelse i Sverige
Publicerades: 2020-06-08 -
Ingrid Persson Malmö Universitet - Att bygga ett Universitet med hjälp av sina studenter
Publicerades: 2020-05-29
Kundupplevelsepodden delar kunskap från de skarpaste sinnena inom kundupplevelse i Sverige. I varje avsnitt intervjuar vi någon som på något sätt har skapat en bättre upplevelse för sina kunder, medarbetare, eller patienter.