148 Avsnitt

  1. #86: Julie Gurner - Psykologin bakom högpresterande ledare

    Publicerades: 2023-02-02
  2. #85: Jonathan Lundberg - Från världskrig till nätkrig

    Publicerades: 2023-01-19
  3. #84 Andreas Ekström - om den digitala revolutionens utmaningar

    Publicerades: 2023-01-05
  4. #83: Stefan Ytterborn - Cakes grundare om att drivas av nytta

    Publicerades: 2022-12-22
  5. #82: Nic Staeger - hur man blir en djävel på e-handel

    Publicerades: 2022-12-08
  6. #81: Jonas Eriksson - konsten att tackla press & stress

    Publicerades: 2022-11-24
  7. #80: Daniel Djurdjevic - Chimis grundare om vägen mot en ljus framtid

    Publicerades: 2022-11-10
  8. #79 Sara Laurell - Loopia Groups vd om digital framgång

    Publicerades: 2022-10-27
  9. #78: Bank Bergström - om hur Nordic Nest når galna resultat

    Publicerades: 2022-10-13
  10. #77: Åsa Bergman - Sweco skapar magi med teknik och design

    Publicerades: 2022-09-29
  11. #76: Andreas Palm - CDLPs resa mot ett globalt varumärke

    Publicerades: 2022-09-15
  12. #75: Resumé säsong 4

    Publicerades: 2022-06-20
  13. #75: Resumé säsong 4

    Publicerades: 2022-06-20
  14. #74: Per Johansson - idéhistorikern om att sätta det mänskliga först

    Publicerades: 2022-05-26
  15. #73: Christer Olsson - att finna mening i det meningslösa

    Publicerades: 2022-05-12
  16. #72: Linda Palmgren - Bauer Medias vd om audioprofil för varumärken

    Publicerades: 2022-04-28
  17. #71: Johnny Warström - så växte idén om Mentimeter fram

    Publicerades: 2022-04-14
  18. #70: Monica Lagercrantz - om BoardClic och styrelsearbete

    Publicerades: 2022-03-31
  19. #69: Mose Haregot - människan som det nya mediehuset

    Publicerades: 2022-03-17
  20. #68: Susanne Holmström - om NetOnNets framtid

    Publicerades: 2022-03-03

4 / 8

Arash Gilan, vd för Viva, möter visionära ledare, entreprenörer och tänkare för att utforska konsten att bygga företag – inte bara med strategi, utan med själ. I VD-podden söker han svar på hur man skapar något som håller över tid, där tillväxt möter mening och där ledarskap handlar lika mycket om inre resor som yttre resultat.