Marknadsföring som säljer med Erik Modig
En podcast av Erik Modig

Kategorier:
10 Avsnitt
-
Så lyckas ni med byråsamarbetet - Emma Thorp, VD Publicis
Publicerades: 2022-11-03 -
Så lyckas ni stå ut från mängden - Andreas Dahlqvist, VD Nord DDB
Publicerades: 2022-10-28 -
Så lyckas ni med sports marketing - Andreas Ottermark, VD ISP Sports Marketing
Publicerades: 2022-10-20 -
Så lyckas ni med PR och kommunikation - Malin Severin, VD Prime Weber Shandwick
Publicerades: 2022-10-12 -
Så lyckas ni med datadriven marknadsföring - Matilda Jansson, VD Precis Digital
Publicerades: 2022-10-05 -
Så lyckas ni med growth marketing - Jorge Castro, VD Growth Marketing Sweden
Publicerades: 2022-09-28 -
Så skapar ni en fantastisk brand experience - Cecilia Sandström och Shirin Aliyar, VD Ciceron Group
Publicerades: 2022-09-22 -
Så lyckas ni med B2B marknadsföring - Ulf Vanselius, VD Pyramid
Publicerades: 2022-09-02 -
Så lyckas ni med personalisering - Emma Storbacka, VD Avaus
Publicerades: 2022-09-02 -
Så balanseras performance och varumärke - Arash Gilan, VD Viva Media
Publicerades: 2022-08-31
1 / 1
Erik Modig söker svaret på hur du uppnår högsta möjliga effekt och effektivitet med dina marknadsföringsinvesteringar. I första säsongen möter Erik tio VD:ar på olika marknadsföringsbyråer för att mjölka dem på deras bästa tips för hur man lyckas med deras specifika typ av marknadsföring. Gästerna går igenom hur du lyckas med reklam, PR, digitalt, automation, sponsring, growth, media, upplevelser, personalisering, varumärke och annat som bidrar till tillväxt på kort och lång sikt. Lär dig hur du får ut det mesta möjliga från alla olika typer av byråer. Podcasten är för dig i ledningsgrupp som vill lära dig mer om området, eller för dig som är chef/har chefsambitioner inom marknadsföring.