Maximera ROI: Effektiva strategier för digital marknadsföring inom B2B-sektorn #29
Digital Marknadsföring med Topvisible - En podcast av Topvisible

Kategorier:
💼 Med en mängd av kanaler och strategier till vårt förfogande kan det vara utmanande att avgöra vad som verkligen skapar värde och genererar avkastning. Vi kommer i detta poddavsnitt att utforska handlingskraftiga strategier och insikter för att boosta dina digitala marknadsföringsinsatser. Vi kommer att dyka ner i kärnelementen för att maximera ROI inom digital marknadsföring för B2B - För att i slutändan uppnå högre avkastningar och ROI. Under avsnittet diskuterar vi: 📈 Hur kan B2B-företag identifiera och rikta in sig på sin ideala målgrupp? 📈 Vad bör man tänka på som B2B-marknadsförare vid val av digitala marknadsföringskanaler? 📈 Hur kan man som marknadsförare inom B2B använda data för att driva ROI? 📈 Soft vs. hard leads 📈 Account based marketing (ABM) ....och mycket mer! I dagens avsnitt hör du Carl-Gustaf Kesselman [Head of Agency] och Alexandra Rönndahl [Head of marketing] på Topvisible. 🔎 Har du några frågor om ämnet eller annat inom digital marknadsföring? Hör av dig enkelt till oss på: info@topvisible.se eller via telefon 010 – 17 16 888. Dela gärna avsnittet med en kompis eller kollega som kanske också vill veta mer 🙌 Och du, glöm inte att prenumerera på podden så missar du aldrig ett nytt avsnitt. 🤩 Tack för att du lyssnar 💜