285. Gustav Thuman: Riddermark Bil - Optimera marginaler, KPI:er och intern kommunikation för rekrytering och tillväxt

Framtidens E-Handel - En podcast av Björn Påhlman Spenger - Fredagar

Kategorier:

Gustav Thuman, Head of marketing på Riddermark Bil, gästar podden Framtidens E-Handel och diskuterar hur verksamheten arbetar med marginaloptimering, vilka KPI:er som är avgörande, samt hur dialog och samarbete främjas internt för att komma nära kunden.01:53 - Vem är Gustav privat? 07:22 - Vad gör Riddermark bil? 13:56 - Hur hänger de fysiska platserna ihop med den digitala plattformen?17:07 - Hur ser verksamhetens marginaler ut?21:05 - Vilka är deras viktigaste KPI-er? 30:01 - Hur främjar de intern dialog och samarbete?37:19 - Hur når de sina kunder på bästa sätt?45:51 - Hur hittar man rätt personer att jobba med? 52:09 - Hans favoritfrågor under en intervju  Här hittar du Gustav & Riddermark Bil:https://www.linkedin.com/in/gustav-thuman-61588251/ https://www.riddermarkbil.se/ Sponsor:https://www.dema.ai/  Följ Björn på LinkedIn:https://www.linkedin.com/in/bjornspenger/ Följ Framtidens E-handel på LinkedIn:https://www.linkedin.com/company/framtidens-e-handel/ Besök vår hemsida, YouTube & Instagram:https://www.framtidensehandel.se/ https://www.instagram.com/framtidens.ehandel/ https://www.youtube.com/channel/UCEYywBFgOr34TN8NtXeL5HQPoddproducent och klippare Michaela Dorch & Videoproducent Fredrik Ankarsköld:https://www.linkedin.com/in/michaela-dorch/ https://www.linkedin.com/in/ankarskold/ Tusen tack för att du lyssnar!Support till showen http://supporter.acast.com/framtidens-e-handel. Hosted on Acast. See acast.com/privacy for more information.